حقوق مشتریان


منو هفتگی از پیش تعیین‌شده

منوی غذایی سانته‌فود در دو لاین نرمال و ویژه، هر هفته با غذاهای جدید، متنوع و متناسب با سلیقه مشتریان ارائه می‌شود. امکان حذف، جابه‌جایی یا انتخاب وعده‌های دیگر از منوی همان هفته، با اطلاع ۲۴ ساعت قبل وجود دارد.


توقف ارسال پکیج توسط مشتری

مشترکین می‌توانند ارسال بسته غذایی خود را با اطلاع حداقل ۲۴ ساعت قبل متوقف کنند. این توقف بدون هیچ‌گونه جریمه یا کسر هزینه بوده و در هر زمان و به‌دفعات امکان‌پذیر است.


هدیه سانته‌فود به مشتریان

در پکیج‌های ۶ روزه، ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده از مشتریان دریافت نمی‌شود. این امتیاز به‌عنوان هدیه‌ای از سوی مجموعه سانته‌فود برای قدردانی از همراهی شما در نظر گرفته شده است.


امکان کنسل کردن و دریافت وجه

در صورت تمایل مشتری به لغو پکیج پس از ثبت‌نام، مبلغ روزهای ارسال‌شده کسر می‌گردد. سپس وجه باقی‌مانده با کسر تنها ۱۰ درصد هزینه خدمات، به مشتری بازگردانده می‌شود.


انتخاب روزهای ارسال غذا

پکیج‌های غذایی ۶ روزه سانته‌فود به‌صورت ناهار و شام، در تمامی روزها به‌جز جمعه‌ها ارسال می‌شوند. مشتریان می‌توانند روزهای ارسال را به‌صورت متوالی یا انتخابی، طبق برنامه‌ی دلخواه خود تعیین کنند.


امکان تغییر نشانی توسط مشتری

نشانی ثبت‌شده هنگام عضویت، به‌عنوان محل اصلی ارسال در نظر گرفته می‌شود. در صورت تغییر محل کار یا سکونت، مشتری می‌تواند تا ۲۴ ساعت قبل، آدرس جدید خود را ثبت کند.

سوالات متداول شما

اگر به ماده غذایی خاصی حساسیت دارید یا تمایلی به مصرف برخی مواد غذایی ندارید، نگران نباشید! در سانته‌فود این امکان وجود دارد که وعده‌های غذایی شما مطابق با نیازها و سلیقه‌تان تنظیم شود.

اگر به ماده غذایی خاصی حساسیت دارید یا تمایلی به مصرف برخی مواد غذایی ندارید، نگران نباشید! در سانته‌فود این امکان وجود دارد که وعده‌های غذایی شما مطابق با نیازها و سلیقه‌تان تنظیم شود. کافیست هنگام ثبت سفارش، مواد غذایی حساسیت‌زا یا اقلامی که نمی‌خواهید در غذاهای شما استفاده شوند را اعلام کنید. تیم سانته‌فود این موارد را در تهیه وعده‌های غذایی شما لحاظ خواهد کرد. هدف ما ارائه غذاهایی سالم، خوش‌طعم و متناسب با نیازها و ذائقه شخصی شماست.

بررسی تمام سوالات متداول